K.10.2.16 Fullfør tegningen 2 Menu

Ressurser for matematikkundervisning ved hjelp av læreverket Maximum

Gyldendal Norsk Forlag
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Læreplan
Læreplan i matematikk fellesfag
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Læreplan
Matematikk 8.-10. årstrinn
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Hovedområde
Geometri
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
undersøkje og beskrive eigenskapar ved to- og tredimensjonale figurar og bruke eigenskapane i samband med konstruksjonar og berekningar
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
utføre, beskrive og grunngje geometriske konstruksjonar med passar og linjal og dynamisk geometriprogram
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
bruke og grunngje bruken av formlikskap og Pytagoras’ setning i berekning av ukjende storleikar
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
bruke koordinatar til å avbilde figurar og utforske eigenskapar ved geometriske former, med og utan digitale verktøy
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
tolke og lage arbeidsteikningar og perspektivteikningar med fleire forsvinningspunkt, med og utan digitale verktøy
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
utforske, eksperimentere med og formulere logiske resonnement ved hjelp av geometriske idear og gjere greie for geometriske forhold som har særleg mykje å seie i teknologi, kunst og arkitektur
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Årstrinn
Tiende årstrinn