Ressurser for matematikkundervisning ved hjelp av læreverket Maximum
Gyldendal Norsk Forlag
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Læreplan
Læreplan i matematikk fellesfag
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Læreplan
Matematikk 8.-10. årstrinn
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Hovedområde
Tall og algebra
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
samanlikne og rekne om mellom heile tal, desimaltal, brøkar, prosent, promille og tal på standardform, uttrykkje slike tal på varierte måtar og vurdere i kva for situasjonar ulike representasjonar er formålstenlege
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
bruke faktorar, potensar, kvadratrøter og primtal i berekningar
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
utvikle, bruke og gjere greie for ulike metodar i hovudrekning, overslagsrekning og skriftleg rekning med dei fire rekneartane
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
behandle, faktorisere og forenkle algebrauttrykk, knyte uttrykka til praktiske situasjonar, rekne med formlar, parentesar og brøkuttrykk og bruke kvadratsetningane
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
løyse likningar og ulikskapar av første grad og likningssystem med to ukjende og bruke dette til å løyse praktiske og teoretiske problem
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
gjere berekningar om forbruk, bruk av kredittkort, inntekt, lån og sparing, setje opp budsjett og rekneskap ved å bruke rekneark og gjere greie for berekningar og presentere resultata
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
analysere samansette problemstillingar, identifisere faste og variable storleikar, kople samansette problemstillingar til kjende løysingsmetodar, gjennomføre berekningar og presentere resultata på ein formålstenleg måte
Educational alignment:
Kunnskapsløftet
Kompetansemål
bruke tal og variablar i utforsking, eksperimentering og praktisk og teoretisk problemløysing og i prosjekt med teknologi og design